BELEK ON THE ROAD TO BRAND IN CONGRESS TOURISM
KONGRE TURİZMİNDE BELEK MARKASI
Uçsuz bucaksız kumsalları, mavi bayraklı temiz denizi, kendine özgü çam ormanları ve uluslar arası standartlardaki tatil köyleri ve golf tesisleriyle Akdeniz’in turizm cenneti Belek, gerçekleştirdiği sayısız ulusal ve uluslararası önemli toplantı ve kongre organizasyonlarıyla yalnızca Türkiye’nin değil, dünyanın da sayılı toplantı ve kongre turizmi merkezlerinden olduğunu göstermiştir. Belek’te 500 kişiden 3500 kişi kapasiteye kadar anında tercüme yapabilme özelliğine sahip toplam 204 kongre/toplantı salonu mevcut. Belek, teknolojik altyapının yanı sıra, lüks tesisleri, masmavi denizi, yemyeşil çam ormanları ve tarihi mekanlara yakınlığıyla da kongre turizmi açısından ideal bir destinasyon. Sene boyunca, ulusal tıp, bilim kongrelerine, Türkiye’nin en prestijli firmalarının toplantılarına ev sahipliği yapan Belek, son yıllarda önemli uluslar arası toplantıların da adresi olmayı başarmıştır. Obama’dan Putin’e dünyanın en önemli 20 ekonomisinin devlet başkanlarını ve üst düzey bürokratlarını bir araya getiren G 20 Liderler Zirvesi, NATO Dışişleri Bakanları toplantısı, tüm dünyadan kongre organizatörlerinin bir araya geldiği, “Kongrelerin Kongresi” olarak bilinen Uluslararası Kongre ve Konvansiyonlar Birliği’nin (ICCA) 53. Genel Kurul Toplantısı, 68. Dünya SKAL (Uluslararası Turizm Profesyonelleri Derneği) Kongresi, Alman Tur Operatörleri ve Seyahat Acenteleri Birliği (DRV) 57. Yıllık Genel Kurulu, Dünya Münazara Şampiyonası bu organizasyonlardan bazılarıdır.
Kongre salonları tablosu


ÜÇKUM TEPESİ MEVKİİ
  • ADORA GOLF RESORT HOTEL

  • GREENMAX HOTEL

  • HOTEL KAYA BELEK

  • IC HOTELS SANTAI FAMILY RESORT

  • KAYA PALAZZO GOLF RESORT HOTEL

  • KEMPINSKI HOTEL THE DOME

  • REGNUM CARYA GOLF & SPA RESORT

  • SIRENE BELEK HOTEL



TAŞLIBURUN MEVKİİ
  • BELLIS DELUXE HOTEL

  • CALISTA LUXURY RESORT

  • SENTIDO ZEYNEP RESORT, GOLF & SPA HOTEL

  • SUENO HOTELS BELEK



İSKELE MEVKİİ
  • ADAM & EVE HOTEL

  • CORNELIA DIAMOND GOLF RESORT & SPA

  • ELA QUALITY RESORT BELEK

  • LİMAK ARCADİA GOLF & RESORT HOTEL

  • MAXX ROYAL BELEK GOLF RESORT

  • SPICE HOTEL & SPA

  • SUSESİ LUXURY RESORT HOTEL



ACISU MEVKİİ
  • ROBINSON CLUB NOBILIS HOTEL

  • XANADU RESORT HOTEL



İLERİBAŞI MEVKİİ
  • CORNELIA DE LUXE RESORT

  • MARİTİM PİNE BEACH

  • PAPILLON AYSCHA HOTEL

  • PAPILLON ZEUGMA RELAXURY

  • RIXOS PREMIUM BELEK

  • SENTIDO LETOONIA GOLF RESORT


ADAM & EVE HOTEL
Dünyanın En Zevkli Toplantısı Adam&Eve’de İşi Eğlenceli Hale Getiriyoruz! Adam&Eve, konumu, mimari tasarımı, farklı hizmeti, sağladığı üst düzey konforu ile ulusal ve uluslararası birçok şirket toplantısına, kongreye, lansmanlara, büyük partilere, özel kutlamalara ev sahipliği yapıyor. Büyük bir şirket toplantısı ya da küçük ölçekli ama üst düzey bir toplantı, çalışanlarınız için hafta sonu motivasyon programı ya da eğitim workshopları;Adam&Eve’ de dilediğiniz her çözüm var. Adam&Eve her ölçekte ve düzeyde kurumsal şirket toplantılarınız için ideal bir mekan ve hizmet sunuyor; TOPLANTI SALONLARI Teknik Malzemeler Barkovizyon 4*3 Automatic Screen Barkovizyon ses sistemi Kablolu mikrofon Sound Mixer Equalizer Amplifer CD Player DVD Player Speakers Bass Speakers Kürsü mikrofonu Head set Flipchart Tahta kalemi Dosya ve kalem * Ücretli ve ücretsiz hizmetler hakkında Satış Ofisi detaylı bilgiyi sizlere sunacaktır. ( +90 242 352 25 00 )
ADORA GOLF RESORT HOTEL
Otelimiz 2009 yılında yenilenen Adora Resort Hotel, 116.000 m² alan üzerine kurulmuş olup 300 mt. uzunluğunda özel kum plajına sahiptir. Adora Resort Hotel, Belek Turizm Merkezi'nde, Kadriye Beldesine 5, Serik’e 12, Antalya Şehir Merkezi'ne 39 ve Antalya Havaalanı'na 29 Kilometre uzaklıktadır. Ayrıca, Türkiye’nin golf merkezi Belek’in en güzel 5 golf kulübüne yaklaşık 1 km. uzaklıktadır. 2 ayrı otel binasında bulanan 260 Otel odası ve bahçe içerisinde iki katlı bloklardan oluşan 240 Club odası olmak üzere toplam 500 odasının yanı sıra 10 Aile odası ve 7 suit oda ile sizlere konfor sunmaktadır. Adora Resort Hotel, dinlence tatilinin yanında tüm toplantı ve kongre organizasyonlarınız için 12 adet değişik ebatlardaki toplantı salonları ile de hizmet vermektedir.
BELCONTİ RESORT HOTEL
BELLIS DELUXE HOTEL
Başarılı bir toplantı ve organizasyon için Bellis Deluxe Hotel'in son teknoloji ekipmanlarla donatılmış toplantı salonunda, etkinliklerinize hizmet verebiliyoruz. Deneyimli ekibimiz yiyecek içecek servisinden ses düzenine kadar size her konuda yardımcı olacaktır. Toplantı ve etkinlik organizasyonu ile ilgili detaylı bilgi ve rezervasyon için bizi direkt arayabilirsiniz: (0242) 710 21 00
CALISTA LUXURY RESORT
408 m² Fuayesi bulunan Candor salonumuz 1070m² ve istenildiğinde üç ayrı bölüme ayrılabilme özelliğine sahiptir. Özel konuşma, sunum ve tanıtımlar için sinema salonumuz 280 kişiye kadar hizmet verebilmektedir. Bunun haricinde (40m²), (60m²) ve (72m²) ebatlarında toplam üç adet, her türlü teknik ve elektronik detay olanaklarına sahip çalışma salonlarımız mevcuttur. CANDOR 1.070 m² Yemek Düzeni : 800 Kokteyl Düzeni : 1250 Tiyatro Düzeni : 900 Sınıf Düzeni : 650 Genişlik: 17 m Dış Kavis Uzunluğu: 27,70 m İç Kavis Uzunluğu: 14,40 m Tavan Yüksekliği: 4,20 m Her üç bölmenin alanı: 356 m², 358 m², 356 m² Dış mekandan giriş kapılarının ölçüleri: 5 kapı olup, en geniş olan dış 1,80 m , iç 1,90 m Sahne ölçüleri: Yerden Yükseklik - 1 m, Sahne Yüksekliği - 3,90 m, Genişlik - 3 m uzunluk 10 m
CORNELIA DE LUXE RESORT
Toplantılarla birlikte dinlenme fırsatı! Cornelia Diamond , 1400 kişilik ana salon dışında 25 kişiden 200 kişiye kadar farklı seçenekler sunan, 7 ayrı salondan oluşan kongre merkezinde başarılı ve kusursuz toplantılarla birlikte, size ve misafirlerinize harika bir dinlenme fırsatı sunuyor. Aynı anda 2000 kişiye toplantı imkanı sunan Cornelia Diamond , toplantıların yanı sıra düğün, davetler, kokteyl, defile, fuar, araç prezentasyonları gibi organizasyonlar için de deneyimli kadrosu ile hizmet vermektedir. Modern alt yapısı, donanımı ve tüm kongre merkezinde bulunan kablosuz internet erişimi misafirlerimizin işlerini kolaylaştırıyor. 7 meeting halls with different capacities. In total, these meeting halls have a capacity of 2000 people. Except the main hall of 1400 people, there are 6 multipurpose meeting halls of different capacities, workshop rooms and 3 offices. Our meeting halls which meet all technical equipment needs thanks to their modern infrastructure have a bar, and a kitch
CORNELIA DIAMOND GOLF RESORT & SPA
Cornelia Hotels.Golf.Spa.'da toplantılarla birlikte dinlenme fırsatı! Cornelia Diamond Golf Resort & Spa, 1400 kişilik ana salon dışında 25 kişiden 200 kişiye kadar farklı seçenekler sunan, 7 ayrı salondan oluşan kongre merkezinde başarılı ve kusursuz toplantılarla birlikte, size ve misafirlerinize harika bir dinlenme fırsatı sunuyor. Aynı anda 2000 kişiye toplantı imkanı sunan Cornelia Diamond Golf Resort & Spa, toplantıların yanı sıra düğün, davetler, kokteyl, defile, fuar, araç prezentasyonları gibi organizasyonlar için de deneyimli kadrosu ile hizmet vermektedir. Modern alt yapısı, donanımı ve tüm kongre merkezinde bulunan kablosuz internet erişimi misafirlerimizin işlerini kolaylaştırıyor.
ELA QUALITY RESORT BELEK
Kongre, toplantı, davet, kokteyl, yemek... Ela Quality Resort ihtişamlı dekorasyonu ile organizasyonlarınıza farklı bir boyut ve keyif getirecek. Toplam 8 adet toplantı salonuna sahip 20 ila 500 kişi kapasiteli Toplantı & Kongre Merkezimiz butik mimari yapısı, kolonsuz büyük salonu ve fuayesi, ileri teknolojik altyapısı, ekipman zenginliği ve en önemli ayrıcalığı profesyonel ekibi ile organizasyonlarınızı yıllarca hatırlanacak “zirve”ye dönüştürüyor. Toplantınızı keyfe dönüştürecek gündüz ve gece aktiviteleri de farklı mekanlarda sizi bekliyor Ela Quality Resort’ta. Günün hatta belki de yılın yorgunluğunu atacağınız Ab-ı Zen Spa & Rituals Lounge, yeşilin verdiği huzurla yenileneceğiniz golf keyfi ve uluslar arası ödüllere sahip mutfak ekibimizin sizi çıkartacağı gastronomik yolculuk…
GLORIA GOLF RESORT
GLORIA SERENITY RESORT
GLORIA VERDE RESORT
GREENMAX HOTEL
Antalya / Kadriye'de bulunan ve doğal güzelliği ile misafirlerini kendisine hayran bırakan Green Max Hotel Belek büyük havuzları, sınır tanımayan aktiviteleri ve 100.000 m²'lik alanı ile gün boyunca misafirlerinin beklentilerine cevap vermektedir.Türk ve dünya mutfaklarının lezzetleri değişik konseptteki restoranlarında ziyaretçilerine sunulurken, eşsiz ve mutlu bir tatilin kapıları Green Max Hetel Belek'de aralanıyor. Konum : Antalya şehir merkezine 30 km mesafede konumlanan tesis havalimanına 25 km. mesafededir. Konaklama : Ultra Her Şey Dahil konseptinde hizmet veren tesiste, sabah, öğle ve akşam yemekleri açık büfe olarak sunulmaktadır. Alkollü içecekler 10:00/02:00, alkolsüz (soft) içecekler 24 saat ücretsizdir. Mini bar her gün yenilenmektedir. Kahvaltı 07:00-10:00 arası, Geç kahvaltı 10:00-11:00 arası, Öğle yemeği 12:00-14:30, Snack 12:00--16:00 arası, Çay&Kahve saati ( kurupasta ve kek ile ) 16:30-17:30 arası, Gece Snack 23:30-00:30 arası. Pool Bar 10:00-24:00.
HOTEL KAYA BELEK
İHTİŞAMLI KONGRELERİN YENİ MERKEZİ Kongre Merkezi Toplam 6.620 m² alana sahip Kaya Palazzo Kongre Merkezi, ürün ve hizmet ayrıcalığını kolayca fark edebileceğiniz ihtişamlı toplantılarınıza yakışır tarzda bir ev sahipliği yapıyor. 9 metrelik tavan yüksekliği 2.150 m²'lik 3'e bölünebilen sütunsuz salonu, 1.892 m²'lik fuaye alanı ve 14 adet toplantı salonu ile geniş kapsamlı organizasyonlar için ideal. Havalimanına yakınlığı ile ön plana çıkan en büyük kongre merkezi olma özelliğiyle avantaj sunan Kaya Palazzo Kongre Merkezi; kapsamlı ses ve ışık sistemi, internet altyapısı ve simültane çeviri için ayrılmış bölümleriyle kongre ve organizasyonlarınızın kalitesini artıracak. Kaya Palazzo’da 645, Hotel Riu Kaya Belek’te 506 oda ile toplamda iki otel aynı anda 1.157 oda kapasitesine sahiptir.
IC HOTELS SANTAI FAMILY RESORT
Antalya’da 3 farklı konumda, ayrı ayrı ihtiyaçlara cevap verebilen IC Hotels grubu, modern cihazları, 60 m2’den 800m2’ye kadar değişebilen fonksiyonel ve ferah toplantı salonları ve yüksek kaliteli hizmet anlayışı ile, tüm toplantı, davet ve diğer organizasyonlarınıza ev sahipliği yapıyor. Konusunda uzman ekibimiz, organizasyonun ihtiyaçlarına cevap vermek ve pratik çözümler sunabilmek için sizlere bir dokunuş kadar yakın… TEKNİK EKİPMANLAR • SES SİSTEMİ • KABLOLU MİKROFON • KÜRSÜ MİKROFONU • KABLOSUZ MİKROFON • KABLOSUZ YAKA MİKROFONU • VİDEO & DATA PROJEKTÖRÜ (2000ANS. – 1024 X 768P) • PERDE – 3 X 2 (FRONT – TRİPOD) & 4 X 3 (FRONT – FİXED) • GENİŞ EKRAN TV • T TRAS – P56 – P64 • MOVİNG HEAD • TAKİP SPOTU • LED IŞIKLAR • KÖPÜK, KAR, DUMAN VE BALON MAKİNELERİ • VİDEO • VCD – MP3 • DVD – DIVX • MD • FLİPCHART • PODYUM • PORTATİF DANS SAHNESİ SATIŞ OFİSİ ÜCRETLİ VE ÜCRETSİZ HİZMETLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİYİ SİZLERE SUNACAKTIR.
KAYA PALAZZO GOLF RESORT HOTEL
KONGRELERİN ANTALYA’DAKİ YENİ MERKEZİ! Dünya standartlarında kalite ve teknik altyapısıyla Antalya-Belek’te hizmet veren Palazzo Kongre Merkezi, Kaya Palazzo ve Hotel Riu Kaya Belek arasında konumlandırılmış olup, özel mimarisi ile her iki otelden de giriş İmkânı bulunmaktadır. Toplam 6.290 m² kapalı alana kurulu Palazzo Kongre Merkezi, 3’e bölünebilen, 8 m tavan yüksekliği olan sütunsuz 2.000 m2 balo salonuna, 13 adet toplantı salonuna ve 1.975 m2’lik fuaye alanına sahiptir. Kaya Palazzo’da 639, Hotel Riu Kaya Belek’te 518 oda ile toplamda iki otel aynı anda 1.157 oda kapasitesine sahiptir.
KEMPINSKI HOTEL THE DOME
Kempinski Hotel The Dome lüks odaları ve tüm detayları düşünülmüş toplantı alanlarını eşsiz spa hizmetleri ve spor aktiviteleri ile birleştirerek siz ve değerli iş ortaklarınıza bezersiz bir hizmet sunuyor. Kongre, iş toplantısı veya kokteyl resepsiyonu gibi bütün organizasyonlara profesyonelce ev sahipliği yapan bu 5 yıldızlı lüks otel Kempinski servisi ile tamamlanmış olup tarihi ve kültürel bir ruhu yansıtmaktadır. Otelin beş adet toplantı salonu ve kolonsuz görkemli bir balo salonu bulunmaktadır. Karatay Balo salonu kokteyl organizasyonlarında 400 kişiye, konferans toplantılarında tiyatro düzeni 300 kişiye, ziyafet organizasyonlarında ise 300 kişiye rahatlıkla ev sahipliği yapabilmektedir.
LİMAK ARCADİA GOLF & RESORT HOTEL
Arcadia “huzur vadisi”... Limak Arcadia Golf & Sport Resort, mitolojideki anlamından ve kurumsal uzmanlığından aldığı ilhamla, tüm yılı taçlandıran bir iş ve tatil armonisi sunuyor. İş dünyasının aradığı ulaşım ergonomisi, toplantı, sunum ve çalışma konforuna sadık detaylar ve doksan yedi dönüme varan bir çam ormanına yayılan, kalite ve huzur atmosferi. Hepsi “Limak International Hotels & Resorts” vizyonuyla sizinle… EKİPMANLAR: - Barkovizyon - Taşınabilir ve Sabit Perde - Ses Sitemi - Ses Mikseri - Hoparlör - Işık Sistemi - Yaka Mikrofonu - Masa Mikrofonu - Telsiz El Mikrofonu - Kablolu Mikrofon - Tepegöz - CD Player - DVD Player - Sahne - Kürsü - Yönlendirme Levhası - Poster Panosu - Flip Chart - LCD TV
LİMAK ATLANTİS DE LUXE
MARİTİM PİNE BEACH
Orman İçerisinde Toplantı – Belek Kongre Merkezi Kongre ve Toplantı konusunda tesisimizi seçmekle farklı bir toplantı deneyimi yaşayacağınızın garantisi olan orman içerisindeki Kongre merkezimiz toplamda10 bin metrekarelik alanıyla bir defada 400 kişiden 5000 kişiye kadar hizmet verebilecek köklü bir deneyime ve hizmet geleneğine sahiptir. Toplantı aralarında keyfini çıkaracağınız bahçe kafelerimiz size kış ortasında bile kuş cıvıltılarını ve ormanın iyileştirici gücünü sunmaktadır. Ailenizle seyahat ediyorsanız, siz toplantılarınıza odaklanırken aileniz için, sıkılmadan zaman geçirebilecekleri pek çok aktivite imkanı bulunmaktadır. Eşiniz, sihirli ellerin yönetiminde olan SPA merkezimizde kendini dinlendirmeyi seçerken, çocuğunuz mini kulübümüzdeki eğitici eğlence programından yararlanabilir.
MAXX ROYAL BELEK GOLF RESORT
İş dünyasının en özel organizasyonları, Maxx Royal dünyasının birbirinden özenli hizmetleri ile keyifli bir deneyime dönüşüyor. Tesisin 10.000 m² alan üzerindeki kongre ve toplantı merkezi, kurumsal organizasyonlarda en özel konuklarını konforla ağırlamaya devam ediyor. Uluslararası sempozyumlar, özel kongreler, kurumsal toplantılar ve iş görüşmeleri gibi organizasyonlarda; 24 m²’den 200 m²’ye kadar değişen ölçülerde 18 salon, 4.20 m yüksekliğinde 1904 m²’lik ana fuaye, 3.60 m yüksekliğinde 1128 m²’lik üst fuaye, ses geçirmez ayraçlar ile üçe bölünebilen 8.45 m yüksekliğinde 1956 m² genişliğinde sütunsuz bir salon, ikiye bölünebilen 830 m² genişliğinde 8.15 m yüksekliğinde sütunsuz büyük salon ile aynı anda 3000 kişi ağırlayan kongre stant alanı ve sergi bölümüyle hizmet veren kongre merkezinin tüm organizasyonları, deneyimli bir ekip eşliğinde gerçekleşiyor.
PAPILLON AYSCHA HOTEL
Farklı ihtiyaçlara yönelik tüm organizasyonlarınızın kelimenin tam anlamıyla daha da büyüleyici geçeceği adres Papillon Ayscha Hotel... İleri teknolojili teknik ekipman desteği ve konusunda uzman personelimiz ile burada tüm organizasyonlarınız için beklediğinizden daha fazlasını bulacaksınız! Misafirlerinizi ya da iş ortaklarınızı etkilemek mi istiyorsunuz? O zaman sizi de Papillon Ayscha'ya bekleriz... Bir yandan konuklarınızı ağırlayıp, bir yandan en verimli iş toplantılarını yapabileceğiniz Papillon Ayscha, iş verimliliğinizi ve prestijinizi arttırmak için sunduğu eşsiz toplantı organizasyonu ve konuk ağırlama hizmetleriyle sizleri bekliyor. Toplantı ve Workshoplarımızın bulunduğu katta yer alan Ayscha Saloon, stand alanı olarak da kullanılmaktadır. Buradaki en büyük avantaj, stand alanı içerisinde Coffee Break için Ayscha Saloon Bar'ın bulunması ve misafirlerin çıkabileceği geniş, uzun bir terasın mevcut olması.
PAPILLON ZEUGMA RELAXURY
Kongre, seminer, konferans, ürün tanıtımları, iş toplantıları, sergiler, etkinlik planlamaları... Her türlü iş organizasyonunuz için "Papillon Zeugma Kongre Merkezimiz" sağladığı kusursuz hizmet anlayışıyla verimli, başarılı, sorunsuz geçecek toplantı ve prezantasyonlarınız için gerekli tüm ekipmanları, geniş bir hizmet yelpazesiyle hizmetinize sunuyor. Misafirlerinizi ya da iş ortaklarınızı etkilemek mi istiyorsunuz? O zaman sizi de Papillon Zeugma’ya bekliyoruz... Bir yandan konuklarınızı ağırlayıp, bir yandan en verimli iş toplantılarını yapabileceğiniz Papillon Zeugma, iş verimliliğinizi ve prestijinizi arttırmak için sunduğu eşsiz toplantı organizasyonu ve konuk ağırlama hizmetleriyle sizleri bekliyor.
REGNUM CARYA GOLF & SPA RESORT
Konferans organizasyonu ciddi bir iştir. Regnum Carya Golf & Spa Resort'un tam donanımlı kongre merkezi organizasyonlarınızı keyifle gerçekleştirmeniz için hazırlanmıştır… İki katlı, tamamı gün ışığı alabilen, 7500 m2'lik alana sahip kongre merkezi; her türlü uluslararası veya ulusal kongreye rahatlıkla ev sahipliği yapabilecek düzeydedir. Teknolojinin en son görüntü, ses, ışık sistemleriyle donatılan salonlarımız, fonksiyonel dizaynıyla esnek kullanım imkanları sunar. İsteğe göre bölümlere ayrılabilen konferans salonlarımız, özel düzenlemeler yapılmasına imkân vermektedir.
RIXOS PREMIUM BELEK
Toplam 7 adet salonları ve geniş bir fuaye alanı sahip olan Rixos Premium Belek , iş toplantıları, konferanslar , seminerler,etkinlikler,workshoplar ve organizasyonlar için uygun fırsatlar sunar. 6 m yüksekliğinde olan muazzam salonları başarılı,büyük birçok organizasyonlara ev sahipliği yapıyor. Tiyatro düzeninde 1600 kişilik kapasitesi ile 1500 m2 bir alanı kapsayan ; Diamond Hall Rixos Premium Belek’tedir.Salonlar farklı boyutlarda olup 1600 kişiden 90 kişiye kadar toplam 7 adet farklı salonlardan 1 ana Salon ( 3’e bölünen) + 4 workshopdan meydana gelmiş olup tümü konferans merkezinde hizmet vermektedir . Rixos Premium Belek Busines centre’da ayrıca bilgisayar,internet,çıktı ve fotokopi gibi hizmetleri tüm misafirlerimize sunmaktadır.
ROBINSON CLUB NOBILIS HOTEL
Organizasyonlarınız için bir kaç öneri: Toplantı: 2006 açılan Forum adlı, 450 kişilik, toplantı salonumuz en yeni teknolojiler ile donatılmıştır. Incentive: Quad-bike gezisi, Rafting veya Offroad gezisi ile yeni motivasyon kazanın Özel Organizasyonlar: Müzik eşliğinde gün batımını izleyerek keyifli vakit geçirin veya Iskelemizde denize karşı özel tasarlanmış yiyecek&içecek menülerimizle unutulmaz bir geceye tanıklık edin. Toplantı, Kongre ve Seminerler için mükemmel imkanlar Seminar Paketlerimiz: Gurubun sayısına göre bir toplantı odası, günde iki kere kahve molası, alkolsüz içecekler, toplantılar için gerekli standart teknolojik donanımlar toplantı paketine dahil‘dir. Ek Ücret karşılığı teğmin edebileceğinis teknik donanımlar: Flipchart, Duvar Panosu, Tepegöz, Perde, Barkovizyon, Ses Sistemi Business-Vital aralar: Toplantı veya Seminer katılımcısı olarak 15 dakikalit WellFit antrenman araları ile yeni enerjiye kavuşabilirsiniz.
SENTIDO LETOONIA GOLF RESORT
Çalışanlarının, bayilerinin ya da çözüm ortaklarının motivasyonunu zirveye taşımak isteyen kurumların tercihi Letoonia Golf Resort Belek, hem iş, hem tatil konseptinin mükemmel kombinasyonunu sunuyor. Salonlar Her tarz toplantı ve organizasyona uygun, çeşitli büyüklüklerde 4’e bölünebilen, gün ışığı alan kolonsuz ve yüksek tavanlı, uluslararası standartlarda toplantı salonu, 2 workshop ve geniş bir fuaye alanına sahip Letoonia Golf Resort doğal bir MICE cenneti. Hizmetler İş ortaklarına, organizasyonlarında gün boyu coffee-break servisi, teknik ekipman, entegre ses ve ışık sistemleriyle standart ve kesintisiz destek veren Letoonia Golf Resort Belek, Antalya Kongre Bürosu’nun az sayıdaki seçkin üyelerinden birisi. Organizasyonlara, catering hizmeti sunan Letoonia Golf Resort Belek, gala gecelerinden, barbekü partilerine kadar uzanan geniş bir yelpazede iş ortaklarına profesyonel çözümler sunmanın yanı sıra, bünyesinde hizmet veren Eğlence Ekibinin desteğiyle organizasyonları daha da keyifli hale getiriyor.
SENTIDO ZEYNEP RESORT, GOLF & SPA HOTEL
SIRENE BELEK HOTEL
Teknoloji destekli, Kablosuz internet kullanabileceğiniz salonlardan oluşan, yüksek kapasiteli salonlarıyla Türkiye'nin kongre ve seminer turiziminde, hem golf hemde SPA servisini aynı anda alabileceğiniz tek tesis olma özelliğini taşıyor. Unutulmaz anlar yaşamanız ve başarılı bir organizasyon gerçekleştirmeniz için sizi ve değerli dostlarınızı Sirene'ye davet ediyoruz. Teknik Ekipmanlar - 80 m² Dans Pisti - 50 m² Podyum - LCD Projektör (Barcovision) 2 Adet - DVD Player (Scart Çıkışlı) 1 Adet - Tepegöz / Overhead (360x400 W Ampul) 2 Adet - Slide Makinesi 1 Adet - Video Player (VHS) 1 Adet - Flipcharts 10 Adet - Perde (200 cm X 200 cm) 2 Adet Screen - Perde Atlas salonunda sabit (3,5 metre * 4 metre) 1 Adet screen - Aktif Speaker (Hoparlör) 4 Adet - Kablolu Mikrofon 5 Adet - TV 84 cm 1 Adet - TV 72 cm 1 Adet - 64 Par Sahne Işığı 8 Adet - Telsiz Mikrofon 4 Adet - Yaka Mikrofonu 1 Adet - Ses Mixeri (12 Kanal) 1 Adet - CD Player 1 Adet
SPICE HOTEL & SPA
your business, your rules… Hiçbir toplantı eminiz bu kadar farklı olmayacak… Büyülü atmosferde çağdaş otelcilik anlayışı ile günümüzün gereksinimlerine uygun en modern teknoloji ve donanımlarla her türlü organizasyonun yapılabileceği toplantı ve konferans salonlarımızda tüm ihtiyaçlarınızı fazlasıyla bulacağınız; 3’e bölünebilen 1 büyük konferans salonu ( Marekesh – 1067 m² + 377 m² Fuaye) ve değişik ebatlardaki 6 toplantı odası ile ( Rabat – Nador ), toplantılarınız keyfe dönüşüyor. İş dünyasına farklı bir soluk getiren Spice Hotel & SPA, küçük çaptaki kutlamalardan konferans ve önemli toplantılara kadar her türlü etkinliğe mekânlar yaratıyor. Toplantının konusu, süresi ve katılımcı sayısı ne olurda olsun; teknolojiyle konforun birleştiği salonlarımızdan biri, beklentilerinizi mutlaka karşılayacaktır. Tüm salonlarımızda; ses ve ışık sistemi, havalandırma sistemi, telefon, bilgisayar – internet bağlantısı, müzik yayını, fotokopi, flip chart ve diğer toplantı olanakları sunulmaktadır. Kaliteli hizmet anlayışı, kusursuz yiyecek – içecek servisi ile tüm toplantı salonlarımız hizmetinizdedir.
SUENO HOTELS BELEK
22 Salondan oluşan Sueno Deluxe Kongre ve toplantı merkezi, modern tasarımı ve boyutları ile dikkat çekiyor. Aynı anda 3600 kişinin kullanabileceği merkezdeki Büyük salon 2584 metrekare büyüklüğü ile Antalya’nın yekpare en büyük salonudur. Her türlü talebe uygun farklı boyutlardaki Salon ve Toplantı odaları sayesinde, her tip organizasyona ev sahipliği yapabilmektedir. Standart tüm Ekipman ve donanıma sahip merkezimizin ayrıca alt katında yaklaşık 400 araçlık kapalı otoparkı bulunmaktadır. ORKİDE 2.584m² Lenght 68m Width 38m Height8,1m ORKİDE 1 646m² Lenght 38m Width 17m Height8,1m ORKİDE 2 646m² Lenght 38m Width17m Height8,1m ORKİDE 3 646m² Lenght 38m Width17m Height8,1m ORKİDE 4 646m² Lenght 38m Width17m Height8,1m Foyer 1.140m² Lenght 60m Width19,4 m Height 5,7m KARDELEN 809m² Lenght50m Width16,15 m Height 5,7 m KARDELEN 1 167m² Lenght16,15m Width10,4 m Height 5,7 m KARDELEN 2 171m² Lenght16,15m Width10,6 m Height 5,7 m KARDELEN 3 169m² Lenght16,15m Width10,5 m Height 5,7
SUSESİ LUXURY RESORT HOTEL
Otel binasından ayrı olarak inşa edilmiş, 6600 m²’lik kongre merkezimiz, en büyüğü 1800 m² ve 3’e bölünebilen İstanbul Salonu olmak üzere, farklı büyüklükteki toplam 17 adet toplantı salonu ile hizmetinizdedir. Kongre merkezimizi seçilir kılan bazı özellikler: 3600 m² gün ışığı alan fuaye *Toplantı salonları ve fuaye alanından odalara, ana restauranta, lobi ve dış alanlara direkt geçiş imkanı *Grup girişleri için dizayn edilmiş özel resepsiyon ve check-in alanı *Salon ve fuaye alanına direkt geçiş sağlayan servis yolu *Araç lansmanları için İstanbul Salonu ve fuaye alanına binek araç ve minibüs giriş imkanı *İstanbul Salonu ve kongre merkezi fuaye alanında banket aktiviteleri için kullanılan özel mutfak ve bar bölümü *İstenildiğinde temin edilebilen son teknoloji ile donatılmış teknik ekipmanlar *Wi-fi internet
XANADU RESORT HOTEL
Toplantı "Zaman yönetimi ve kalite" en önemli hizmet kriterlerimizdir. Yüksek verim ve işlevselliği hedefleyerek tasarladığımız Kongre Merkezimizde düzenleyeceğiniz eğitim, motivasyon ve yıllık yönetim toplantıları, uluslararası kongreler, moda defileleri, yeni ürün lansman ve demonstrasyonlarınızın her aşamasında nezaketi ve güleryüzü ile profesyonel ekibimiz yanınızda yer alırken, size düşen sadece, en önemli konuya; Prezentasyonunuza konsantre olmaktır. Toplantı mekanlarımızın düzeni, yiyecek-içecek ikramları ve profesyonel ekibimiz tarafından sunulan hizmetlerimiz ile, organizasyonunuzun başarılı ve mükemmel gerçekleşmesini hedefliyoruz. "Zaman yönetimi ve kalite" en önemli hizmet kriterlerimizdir.
^